Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postavení společnosti Travel Service na českém leteckém trhu
Holá, Alžběta ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Majerčinová, Kateřina (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu pozice Travel Service, a.s. na českém leteckém trhu. Dále se také snaží vyzdvihnout aspekty, které stály za jejím dynamickým rozvojem, a stanovit prognózy dalšího vývoje společnosti. Teoretická část zahrnuje historii, rozvoj a pozici letecké dopravy ve světě. Také pojednává o jejích trendech a inovacích a významu pro cestovní ruch. Probírány jsou zde také mezinárodní organizace civilního letectví, mezinárodní úmluvy a deregulační proces letecké dopravy. Analytická část popisuje společnost Travel Service, a.s., její vznik a historii. V této části jsou analyzovány ekonomické ukazatele a obchodní strategie společnosti. Také je zde provedena komparace Travel Service, a.s. s hlavní konkurencí, analýza budoucího vývoje společnosti a finanční analýza na základě modelu IN05.
Postavení letecké společnosti Travel Service na trhu
Družecká, Barbora ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá postavením největší české soukromé letecké společnosti Travel Service na trhu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol v logickém sledu. První kapitola se věnuje historii firmy, od jejího založení po současnost, zabývá se vývojem flotily a obsahuje informace ohledně managementu firmy. V druhé kapitole je popsán aktuální letadlový park, jednotlivé klíčové pozice a věnuje se rozvoji společnosti, co do počtu přepravených cestujících, tak také ziskovosti. Další kapitola je věnována strategii a působení na trhu, kde jsou zachyceny všechny podstatné a důležité změny, kterými firma prošla za celé období své existence. V poslední kapitole jsou popsáni hlavní konkurenti v České republice, tak v Evropě. Cílem práce je uceleně sjednotit informace a zajímavosti o firmě, která se během pár let dostala na vrchol ve svém oboru a dále roste a své působení rozšiřuje i do dalších zemí.
Analýza komunikační strategie SmartWings
Roučka, Jakub ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Dufková, Vladimíra (oponent)
Cílem této práce je rozpracovat strategii marketingové komunikace značky SmartWings, pod níž provozuje své pravidelné nízkonákladové lety společnost Travel Service, a.s. Podklad pro tento záměr tvoří dvě teoretické kapitoly. První z nich se věnuje rozboru obchodních modelů v civilním letectví (klasický vs. nízkonákladový) a vyzdvihuje jejich specifika, druhá část pak poskytuje potřebný vhled do teorie marketingové komunikace. Třetí kapitola, zaměřená přímo na komunikační strategii značky SmartWings, nejprve mapuje metody marketingové komunikace v současnosti využité a dále se soustředí na návrh možného zefektivnění komunikačních procesů firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.